Reizen is voor de geboren Canadese Lori Duin (Halifax, 1975) van Better Business Travel haar lust en haar leven. Ze reisde zelf de hele wereld over en als reisagent specialiseerde ze zich in 2003 in zakelijke reizen.
De goede beheersing van de Engelse taal is daarbij natuurlijk hartstikke handig. Bovendien hanteert Lori de Canadese standaarden voor ‘customer service’. Die gaan nét een stapje verder dan de Nederlandse klant-is-koning-mentaliteit, weet zij. ‘Ik ondersteun mijn klanten op alle fronten, op alle momenten. Daarin ga ik best ver. Ze kunnen me altijd bellen. Bijvoorbeeld wanneer er een vlucht moet worden omgeboekt of een aansluiting is gemist. Ik leef echt met ze mee en bied support in welke tijdzone ze dan ook zitten.
Bij Better Business Travel ben je namelijk nooit een nummer. Lori leert haar klanten graag kennen om op die manier echt zakenreizen op maat te bieden. ‘Er zijn zoveel keuzes in reisland, ik ben een betrokken reispartner die de wegen in de branche kent. Dat maakt dat ik mijn klanten altijd en overal kan bijstaan, hen veel regelwerk uit handen neem en vaak ook nog eens geld kan besparen.